Повернення товару

Повернення будь-якої продукції регулюється Законом України «Про захист прав споживача». Згідно з положеннями цього закону, при покупці товару належної якості споживач має право повернути його протягом 14 календарних днів після придбання.

Повернення продукції належної якості

Таке повернення здійснюється в тому випадку, якщо збережено первісний вигляд продукції, не знижені її споживчі якості і є розрахунковий документ (рахунок-фактура), який надається з товаром. Повернення може здійснюватися, якщо покупець не був задоволений роботою кавового обладнання, хоча воно відповідало характеристикам, зазначеним в описі. В такому випадку покупець має право повернути гроші або обміняти куплений товар на інший протягом встановленого терміну.

Для повернення кавоварок, кавомолок або запчастин до них необхідно:

  • звернутися до служби підтримки не пізніше 14 днів після покупки;
  • пред'явити паспорт, чек та заяву на повернення;
  • надати товар у повній комплектації без пошкоджень і слідів використання, а також упаковку від нього.

У разі дотримання всіх вищезгаданих умов повернення коштів здійснюється без з'ясування причин і залучення експертної комісії у 7-денний термін.

Гарантійне повернення або заміна товару

Технічне обслуговування та повернення за гарантією також регулюються законом про захист прав споживача. Детальніше про гарантії на кавоварки та кавомолки можна прочитати тут. На всю продукцію Coffee Proffee діє гарантія від виробника терміном 12 місяців.

При цьому закон зобов'язує споживача використовувати придбану продукцію за її цільовим призначенням, попередньо ознайомившись з інструкцією. Якщо неправильне використання обладнання призвело до неполадок, гарантійне обслуговування, повернення або заміна не здійснюються.

Протягом дії гарантійного терміну на кавомашини і кавомолки можна зробити заміну обладнання, якщо при правильній експлуатації воно вийшло з ладу. Вона здійснюється після експертизи представника Coffee Proffee. Для заміни необхідно надати:

  • гарантійний талон;
  • чек і заяву про заміну;
  • висновок експертної перевірки.

Якщо неможливо провести гарантійну заміну продукції на аналогічну, за угодою сторін здійснюється повернення грошових коштів або заміна з доплатою.

Гарантія на запчастини до кавових машин і кавомолки від виробника також діє протягом 12 місяців. Якщо обладнання вийшло з ладу внаслідок неналежної якості купленої запчастини протягом гарантійного терміну, проводиться її заміна або повернення. В іншому випадку обслуговування здійснюється за угодою сторін на підставі висновків експертизи.