• Пн-Пт: 8:00-17.00
  • Сб: вихідний
  • Нд: вихідний

Гарантія на кавомашини та кавомолки

У кожної кавомашини є свої правила і терміни експлуатації. А також у використанні будь-якої техніки можливі непередбачувані умови, за яких вона може вийти з ладу. Тому виробниками надається гарантія на їхні вироби.

Увага! На усі кавомашини та кавомолки, а також оригінальні запчастини італійських та європейських виробників, що придбані в інтернет-магазині “Coffee Proffee”, діє обов'язкова ГАРАНТІЯ НА 1 РІК!

При покупці товару заповнюється гарантійни талон.

Умови обслуговування по гарантії

  • При настанні гарантійного випадку в межах першого року користування кавомашиною замовник має обов'язково звернутися до менеджерів “Coffee Proffee”
  • Гарантійне обслуговування можливе тільки якщо збережено товарний вигляд кавового обладнання чи запчастини, їх споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ та гарантійний талон, що був виданий замовнику при покупці обладнання або запчастини
  • Гарантійний випадок підтверджується ТІЛЬКИ МАЙСТРОМ нашої компанії після діагностики обладнання, тому несправну кавомашину необхідно буде привести у майстерню компанії – адреса майстерні: місто Івано-Франківськ, вул. Крайківського, 2.
  • При зверненні замовник має пред'явити гарантійний талон та іншу документацію на придбаний раніше товар.
  • Після підтвердження гарантійного випадку несправний товар надсилається виробнику для капітального ремонту або повної заміни на новий справний.

Випадки, які не підпадають під гарантійне обслуговування

Гарантійне обслуговування без стягнення плати із споживача проводиться тільки на вказаних вище умовах протягом гарантійного терміну.

Безкоштовне сервісне обслуговування виробу не буде здійснюватися у таких випадках:

  • наявність видимих механічних чи будь-якого іншого походження пошкоджень, що виникли в результаті порушення правил зберігання, експлуатації або транспортування нашого товару;
  • якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту іншими спеціалістами, а не нашими майстрами;
  • якщо дефект викликаний нещасним випадком, навмисними або необережними діями споживача, попаданням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин;
  • втрата гарантійного талону, упаковки та іншої документації, які видаються замовнику разом з купленим товаром.

Звертаємо Вашу увагу на те, що компанія “Coffee Proffee” не несе відповідальності за упущені вигоди клієнта в момент несправності кавового обладнання, або простою обладнання на торговій точці, простою в момент гарантійного ремонту.